Monday, March 25, 2013

Kõlavöö tegemine


Täna, kui käisime Iisaka talus, tegime kõlavööd. Kui sinna jõudsin ja mulle näidati kuidas seda kõlavööd tehakse ei saanud ma algul midagi aru ja arvasin, et tegu on tõsise raketiteadusega.
Ma polnud varem kunagi näinud kuidas selliseid vöid tehakse,  kuid olen alati mõelnud, kuidas need täpsemalt valmivad. Sellist nelja puust tehtud ruudu tehnikat ma küll oodata ei osanud. Vööd tehes olime täielikult aheldatud laua külge. Üks vöö ots tuli siduda enda külge ning teine laua külge.
Algul kui paberile mustrit paika panime ja joonist tegime ei kujutanud ma absoluutselt ette kuidas ma nende nööridega nüüd selle mustri kokku peaksin saama. Tegelikult oli asi palju lihtsam.
Kui olime lõngad läbi ruutude aukude torganud läks asi juba lihtsamalt ja arusaadavamalt.
Mulle meeldis ka see, et saime ise mustri välja mõelda. Tore oli vaadata kuidas sinu mõeldud muster lõngadest kokku punutakse. Mulle on alati käsitöö meeldinud ja see oli järjekordne uus ja huvitav kogemus.
Koju jõudes lõpetasin ma oma tunnis pooleli jäänud kõlavöö. Abi sain ka väikevennalt, kes aitas mul ühte vöö otsa hoida kui teise patsi punusin. Vend isegi ütles, et võiksin talle sellise käepaela teha.
                                                              Kõlavöö tööprotsessis
                                                                Valmis kõlavöö

No comments:

Post a Comment